onsdag den 20. januar 2010

Nytårsforsæt...


Jeg har givet mig selv et nytårsforsæt, og i og med, at jeg offentliggøre det, håber jeg at jeg kan holde det, om ikke helt, så bare en lille-bitte smule....;)
Jeg har besluttet mig for, at jeg i år vil prøve at begrænse mig i forhold til indkøb (godt at jeg liiiiige har nået at være i London;)).
Jeg vil tænke mig om en ekstra gang før jeg køber noget nyt???





I stedet for forestiller jeg mig et år, hvor jeg sy om, dekorerer og pynter med stof/perler/knapper mm, forkorter, forlænger og i den stil gør noget ved det jeg har i forvejen, og med de metervarer og garner jeg har liggende herhjemme i skabe, skuffer, kasser og kufferter o.s.v. i forvejen!
Jeg vil reparerer de ting som ligger og ikke bliver brugt fordi der f.eks mangler en knap.
Jeg vil rydde op!
Jeg vil have luft omkring mig!
Jeg vil kunne komme ind til mit arbejdsbord, og komme i gang med en opgave uden at skulle fjerne utallige bunker først.





Og de penge jeg ikke bruger, bruger jeg nu alligevel, men til sjov og fornøjelse, bif, restauranter, teater, koncerter og måske en lille efterårsrejse.




Jeg synes selv, at det lyder som et glimmerende nytårsforsæt, måske endda som en livsstilsændring, i hvertfald krydser jeg fingre, og håber at jeg ikke lader mig friste;)

P.S. er der nogen som ved hvordan man kan få lidt afstand/luft mellem linjerne??

3 kommentarer:

  1. Det er et rigtigt godt fortsæt, og mon ikke du ka holde det nogenlunde, nu hvor du har offentlig gjort det på bloggen. Jeg hepper på dig!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et rigtig rigtig godt nytårsfortsæt!
    Jeg glæder mig meget til at følge, hvilke sager du får tryllet frem af alt det du har liggende :-)
    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  3. Fantastisk nytårsfortsæt. Jeg startede min blog for et år siden og det har betydet meget for mit stofindkøb. Jeg bruger meget mere hvad jeg allerede har, og det er en dejlig fornemmelse... god fornøjelse!

    SvarSlet