søndag den 7. marts 2010

Hækling i forårs farver...



Søndag i selskab med garn i dejlige forårsfarver, en hæklenål og en kop kaffe,..... hmmm, kan næsten ikke ønske mig mere. Føler mig lidt som Sarah London mens jeg sidder og lægger nye farver på, fra omgang til omgang, og følger med i hvad der nu sker med firkanten som vokser sig større og større.....
Jeg er stor fan af hendes fantastiske farvesammensætninger, og leg med former og kombinationer. Der er altid stor inspiration at hente fra hendes billeder.

Garnet er en dejlig, super let og behagelig blandings garn fra Hjertegarn kaldt Soon. Skal strikkes på p. nr. 6, men jeg hækler på nål nr. 5, og kan fås i mange skønne farver.

7 kommentarer:

  1. Hej Stine! Det emmer jo af forår hos dig med alle de skønne farver i dit hækleri. -Og hvor fint at garnet hedder SOON. JEG håber også det snart bliver forår!
    Nyd resten af søndagen :-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Dejlige smukke forårsfarver, jeg håber snart verden efterligner dine hæklerier.

    SvarSlet
  3. Åhh vilka läckra färger du har virkat samman! Verkligen vårpalett ;-)

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  4. Og hvad mon så den fine firkant skal blive til? Det er virkeligt søde farver.

    SvarSlet
  5. Rigtig smukke forårsfarver i frisk kombination - så dejligt og livsbekræftende at kikke på...

    SvarSlet
  6. Det ser dejligt ud. Jeg er også i gang med friske farver i omgange. Indlæg må komme snarest. Tak for link til Sarah London. Kendte hende ikke, men det er jo altid rart at se nye hæklerier i cyberspace.

    SvarSlet