søndag den 30. maj 2010

Award



Kære alle jer som har givet mig en award, Randi, Glaphuset, Lisbethlys, Pif paf puf, Kirkeby, Mette fra Bettekun og Onkel anne.
Tusinde tak fordi I tænkte på mig, det var rigtig sødt af jer.

Jeg er ikke god til at forsætte sådanne "lege". Mange kædebreve er sluttet ved mig i tidens løb. Jeg kan ikke overskue alt det jeg skal gøre for at sende awarden videre.

Hmmmm...., i stedet for vil jeg takke jer alle sammen derude i blogland, for al den inspiration, humor, kreativitet, glæde og sorg jeg har fundet hos jer. Indlæg som jeg dagligt nyder i "vores" forum. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi, troet at jeg skulle blive så "afhængig af" ofte flere gange om dagen, at klikke mig rundt på alle jeres skønne blogs.
Tusinde tak! Stine:))))

7 kommentarer:

  1. Hvor godtfolk er kommer godtfolk til :).

    SvarSlet
  2. jeg har det lidt ligesom du med hensyn til kædebrevsagtige ting...rigitg mange kædebreve og lignende er også stoppet ved mig!

    SvarSlet
  3. Hej Stine.
    Det er helt iorden med mig:-) Det sker også at kædelege ender ved mig. Jeg nyder at følge din blog så du har helt fortjent awarden alligevel.
    Mvh Maria

    Og jeg ved godt at sandsynligheden for at vinde en give away to gange fra samme ejer nok ikke er ret stor, men det cykelstyrspynt havde nu pyntet på min lygtepæl:-)

    Jeg lader billedet sidde lidt endnu på min blog for det har så fine farver.
    Maria

    SvarSlet
  4. Hei Stine :))Det er alltid hyggelig med oppmerksomheter og det har du jo fortjent :))
    Men jeg er også slik at jeg ikke sender sånt videre.Tenker alltid på at noen kan bli lei seg for at de ikke ble valgt og det er jo ikke så hyggelig heller..Håper du har hatt en fin helg!
    Vi har vært på farten det meste av helgen, men jeg rakk å få med meg Eurovisjonsfinalen. Dere dansker gjorde det jo bra med deres flotte låt! Gratulerer :))) For øyeblikket spiser jeg min lunsj.I dag består den av bønner, grønne linser, fetaost, oliven og broccoli. Jeg elsker sånne salater. Især er bønner veldig godt!
    Ha en fortsatt fin dag! klemmer fra Kardemomme :)))

    SvarSlet
  5. Hej Stine
    Du har nu også fået en award hos mig :o) - fordi jeg aldrig har set så flot og sjov en måde at hækle på før :o).
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  6. Jeg er også blevet blog-aholic!

    SvarSlet
  7. jeg er enig med dig, elsker blogverden og kan mærke jeg ikke har været på længe,
    for pokker hvor der mangler noget i hverdagen når man ikke får kigget på bloggen.

    tillykke med awarden, den er landet det rigtige sted.

    Kh sara

    SvarSlet