søndag den 31. oktober 2010

2 bukke, fundet i storskrald.....

.... udgjorde dagens bedste lege- og hvile-situation. Helt stille lå Folke i laaaang tid og bladrede i nogle bøger og kiggede op i mønstrene i loftet, som han forklarede mig.
Trængte nok til det. Skulle fordøje eftermiddagens teaterbesøg med farmor i Det lille Teater, hvor de i dag så "Fra Månen og ned".

Hulen kommer nok til at stå uberørt et par dage, hvis jeg kender ham ret. Indtil jeg insisterer på, at han igen har brug for gulvpladsen og at den skal pakkes sammen.
Bukkene skal så ned og stå i vores kælder. De var et scoop, god og solide og sådan nogen jeg lige gik og manglede, har jeg længe ment. Havde kig på nogen i Ikea, men lod dem stå, heldigvis. Med tiden skal de bruges til ekstra bord, med en løs plade. Eller en ekstra arbejdsplads...
Hule skal de nok også blive brugt til igen, for Folke kan jo godt huske hvad der er nemt og godt at bygge af!

1 kommentar:

  1. Hvor har du været heldig - "bukke kan man aldrig få for mange af" (smil)- jeg har også et af mine sybord, i mit værelse der er på bukke, men de ser ikke så solide ud, som dem du har været heldig og finde

    SvarSlet