søndag den 24. oktober 2010

"Galen med garn" .....



.... røg ned fra hylden og ned i indkøbskurven på vores tur til Gøteborg. Skøn bog, med dejlige, humoristiske, og lettilgængelige opskrifter på strikket og hæklet assecoris til dig selv og hjemmet. Bogen er lavet af Samia Hedengren og Susanna Zacke og er udkommet fra forlaget Semic.
Selv er jeg grøn af misundelse over den skønne cykel de har fundet på at lave, kunne godt have sådan en stående bare for syns skyld i et hjørne af stuen....:)


8 kommentarer:

  1. Skøn cykel, men temmelig upraktisk i regnvejr
    ;-))

    SvarSlet
  2. den ser da fantastisk ud den bog, dejlig fuld af god inspiration.

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Den ser bare flot ud, og så med billede af den Tolix taburet der står på min ønskeseddel i år.
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. he he ja, Citronmoster, jeg kan godt se at den cykel er upraktisk, og jeg mener faktisk også at de skriver i bogen at man slet ikke kan køre på den!!
    men jeg synes nu stadig at den er cool!!

    SvarSlet
  5. wow, den skjønne boka der har jeg også kjøpt. Gleder meg til å komme igang med mormorsruter:)
    Sykkelen er itrolig fin ja:)
    Fin søndag:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlet
  6. Hej Stine.

    Blev nødt til at søge på den fine bog, da jeg drømmer om, at jeg en dag har lært at hækle.
    Og jeg fandt den til 115 kr her http://www.adlibris.com/dk/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=galen+i+garn&title=galen+i+garn&fromproduct=False og det er med porto.
    Håber dine blog læsere bliver glade.
    Det blev jeg, så tusind tak for tippet.
    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Fin fin bog. Er opskrifterne til at tyde på svensk? Hilsen en som ik er så god til svensk!!!

    SvarSlet
  8. Hej Susi

    selv tak for tippet.
    Jeg har købt den for 150 svenske kroner = 120 dk, så det var et rigtig fint tip du kom med der.
    og til Line, jo, jeg synes at opskrifterne er til at gå til, men har ikke læst dem så detaljeret må jeg nok indrømme. Men kan man ikke få oversat nogle af ordene på nettet??Bruger meget sådanne bøger som inspiration.
    Stine:)

    SvarSlet