tirsdag den 23. november 2010

Julehjertet her....

...., og 2 mindre af slagsen, har jeg helt glemt at vise jer. Hjerterne, er mit design og syet til Hendes Verden (uge 43), og i den uge, var de i selskab med andre søde hjerter. Det store hjerte på billedet herover skal måske hænge på min hoveddør i julemåneden fyldt med gran og buskbom eller også skal det fyldes med årets julepost, i takt med at kort og breve kommer ind af døren:)
Jeg havde syet hjerter i 2 størrelser. Meget enkelt. 2 cirkler i dobbeltstof, syet ret mod ret, vendt og presset. Cirklerne blev foldet på midten, lagt ind over hinanden og limet sammen med tekstillim. Hanken blev syet af et stykke lærrede med et bånd som pynt og syet på med 1 eller 2 pynteknapper.
De 4 cirkler som hjerterne består af, var alle klippet i forskelligt stof.

5 kommentarer:

  1. Sikke fine hjerter.
    Jeg er rimelig standhaftig med at der først bliver julepyntet 1.søndag i advent.
    Det er jo heldigvis lige om snart, så det kan vist godt tillades at julekasserne kommer frem, så jeg kan få overblik over skønherlighederne.
    God aften herfra

    SvarSlet
  2. Altså Stine! Du er bare så dygtig :)

    SvarSlet
  3. Virkelig dekorative:)) Enkelt å lage høres du også, tatt for tips:)

    SvarSlet
  4. De er rigtig søde dine hjerter. Og så ser de nemme ud. De må prøves en dag :o)

    SvarSlet
  5. Søde hjerter, måske skulle jeg finde symaskinen frem :-)

    SvarSlet