onsdag den 29. december 2010

Forberedelserne...

... til Nytårsaften er så småt ved at tage form. Ny grå lak til neglene, kunstige vipper (det har jeg aldrig prøvet før), et plastik-simili-diadem og en grå retro kæde fra loppemarkedet er udgangspunktet. Så kommer resten i sidste øjeblik, hvis jeg kender mig selv ret;) Og jeg kender vist også mig selv godt nok, til at vide, at der bliver lidt fastelavn og sjov over min nytårspåklædning. En gammel sag skal friskes op.
Hvad med dig?
Er du ved at spore dig ind på aftenens look?
Skal du svinge hele natten i nye gevanter, eller kvikker du en gammel sag op??

Kære alle sammen, kære alle jer i Blog-land og faste som nye læsere, I ønskes et rigtig dejligt og sprudlende Nytår. Jeg glæder mig til at vi "ses" igen i det nye år til masser af dejlig læsning, idéer og skønne billeder.

Knus fra mig, Stine:)

16 kommentarer:

  1. Mange tak og i lige måde- altså det med tak for det gamle og på gensyn i det nye :-)

    SvarSlet
  2. godt nytt år til deg også, Stine:) Nyttårsaften for oss trenger ikke mye forberedelser, nei:) Denne kvelden betyr lite for oss, men vi spiser deilig mat og ser på fyrverkeri fra vinduet:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlet
  3. Wupti det ser godt ud. Har også selv investeret i en grålig neglelak, sådan en lækker farve. Har ikke selv forsøgt mig ud i kunstige øjenvipper, så kan desværre ikke give gode råd.

    Også rigtig godt nytår til dig :)

    Kh Anne

    PS. fik den nye strikke-/hæklebog, så glæder mig til snart at afprøve noget derfra :)

    SvarSlet
  4. Tak. Her er der indkøbt glimmerdimmer til hår og øjne. Tøjet er et par år gammelt, men det får lidt nye knapper. Ønsker også dig og dine et nyt år fyldt med lykke, glæde og sjove påhit :-))

    SvarSlet
  5. Godt nytår til dig, Stine og tak for mange gode timer på bloggen og dejlige inspirerende opskrifter. Jeg overlader de kunstige øjenvipper mv. til dig og andre festglade og tager selv på arbejde. Får da nok tid til at kigge ud af vinduerne en gang eller to i løbet af natten :-)

    SvarSlet
  6. Stine.. Dette forpligter.. Du må simpelthen vise billede af det endelige resultat..

    Jeg skal i nye gevanter.. Jeg fik toppen i julegave. Den er lilla med pallietter.

    Sort lang nederdel, høje sko. Dem fik jeg i fødselsdagsgave.. Ikke brugt dem før, så det tæller vel som nyt...

    Jojo. Fruen her vil pyntes.. Vi må vise os frem..

    Jeg skal spise hele natten, feste med verdens bedste naboer og mand, naturligvis.. Skyde af kunne jeg ALDRIG finde på at bruge penge på. Syntes det er spild af penge.. Sådan er jeg så sær...

    Et fantastisk nytår til dig også .... Glæder mig til at følge med i din blog i det nye år.. Måske vi ses til blogtræf.. Jeg arrangerer jo i Aalborg... var det noget.. eller for langt?

    Lone

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker dig et skønt og lykkeligt nytår.
    Kram Louise

    SvarSlet
  8. Kære Stine

    Du bliver da for lækker! Vidste du at man kan få sat øjenvipper på hos en kosmetiker?? Den var helt ny for mig men så er de åbenbart helt naturtro og holder vist et par måneder ;-))

    Jeg skal godt nok hverken pyntes med vipper eller lak men regner med at tage den mint/tyrkise 50´er glimmer kennedykjole ud af skabet IGEN ;-))) Og så må der vel en skør hat over lokkerne...

    Ønsker dig et pragtfuldt nytår

    KH

    SvarSlet
  9. Jeg snupper en sort sag med flæser, der ganske vist ikke er ny...men med lidt tingeltangel til tror jeg den bliver så godt som ny! Også godt nytår til dig og vi blogges helt bestemt ved i det nye år!

    SvarSlet
  10. Se der ja! Du er jammen klar for den store festen:) Jeg har vært på romjuls-salg og funnet en ny topp.

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare skønt at læse alle jeres hjertelige kommentarer.
    Endnu engang tak for et herligt år og goddag til et splinter nyt.
    Stine:)

    SvarSlet
  12. Også godt nytår til dig! Vi holder stille og roligt nytår hjemme og har sågar snakket om at det måske skal være i pyjamas i år :-)

    SvarSlet
  13. Hej Stine
    En del af outfittet er en ældre sag, som peppes op med lidt nyt. Neglelak og glimmer i store mængder til øjnene. Og så regner jeg da med at få svinget måsen til lidt 80'er disco.
    Godt nytår til dig. :-)

    SvarSlet
  14. Ha en fin Nyårsafton och ett riktigt Gott nytt År! Vi firar i Stockholm med syster och grannar, ska bli roligt. På återhörande med spännande blogginlägg 2011. Klem Cinna

    SvarSlet
  15. Kære Stine - Du skal da nok blive en lækkerbidsken ;0) Tusind tak for super samarbejde, gode snakke og dejligt samvær i det gamle - ønsker dig og dine, et fantastisk og kreativt nyt år!

    Knus Karen Marie

    SvarSlet
  16. Hold da op Stine, du må ha været stang lækker, håber du havde en rigtig god nytårs aften :)

    godt nytår herfra.

    Kh Sara

    SvarSlet