søndag den 19. december 2010

Hyacint...

... i ny indpakning, kan man vist godt sige. Inden låget på osteklokken letter helt, vil jeg vise jer den fine gave som jeg fik af en kær veninde. Til et super hyggeligt julearrangement d. 2. søndag i advent, medbragte hun denne fine osteklokke med hyacinten inden i. Jeg synes, at det ser så fint ud og pyntede yderligere med et par af Thora´s porcelæns engle.



Juleaften skal osteklokken stå på bordet fyldt med gamle julekugler eller en masse lækker konfekt:)

8 kommentarer:

  1. Pyntelige sager bliver endnu mere pyntelige på denne måde :-)) God søndag.

    SvarSlet
  2. Så smukt :0) Er vild med de hvide vaser du har stående ved siden af..
    God søndag

    SvarSlet
  3. Uh, det er godt nok vældig, vældig pænt!
    Og så er det lidt sjovt at se nogle Thora vaser i en for mig ukendt udformning.

    SvarSlet
  4. Tak alle sammen for de pæne ord.
    Og til Ida, kan jeg fortælle, at de ukendte vaser fra Thora er nogle fra hendes første år på Design Skolen, som jeg gennem årene har samlet sammen.
    stine:)

    SvarSlet
  5. Kjempefin gave...jeg liker de hvite vasene dine så godt:-)

    SvarSlet
  6. Uh hvor ser det smukt, sprødt og lækkert ud! tak for i dag - hyggelig aften til dig.

    Knus Karen Marie

    SvarSlet
  7. hvor ser det smart ud med osteklokken.
    man kan nu heller ikke få nok af de fine hyacinter, her gemmer vi løgnene væk i kælderen til næste år, selvom de ikke koster en bondegår, synes jeg nu stadig det er synd at smide dem ud, for de kan jo altid pynte i den lille gård vi har.

    Kh Sara

    SvarSlet