torsdag den 16. december 2010

Ny skøn strikkebog...

... er netop kommet på markedet i denne uge. Politikens Forlag har gentaget succen "På Pinde & Nåle" og har lavet en 2´er i rækken "På Pinde & Nåle, nye favoritter", hvor man igen har kigget i de tidligere udgivelser af strikkebøger fra forlaget Olivia, og har samlet skønne ting fra forskellige designers hånd, samt helt nyt design. Jeg har 6 af mine designs med i bogen, så kig endelig ind her og læs mere eller bestil bogen. Jeg synes at den er blevet super flot:)... og jeg håber også at I kan li´den.

9 kommentarer:

  1. Så morro. Den boken ser flott ut:)

    SvarSlet
  2. Den kalder da lige nogle barndomsminder frem den forside. Da jeg var barn havde jeg en poncho, som den der pryder forsiden, min mor havde hæklet i rødt, neon grøn og orange.Uh-ha som jeg elskede den poncho. Tror lige jeg skriver et ønske mere på ønskesedlen til manden min ;-) Tillykke med udgivelsen :-))

    SvarSlet
  3. Uh, det lyder ikke ringe. Jeg kunne også rigtig gode lide den første, så den nye her vil jeg glæde mig til at få.
    Og så vil jeg holde ekstra øje med dine designs. :))

    SvarSlet
  4. Ja det er sjovt som tingene går i ring, Citronmoster, jeg mener også, at jeg har haft en ligende pocho, men min var brun, i brun, i orange;)
    Ponchoen på forsiden er ikke min. Jeg har 2 par stømper, 2 tørklæder og 2 huer med i den nye udgivelse.
    Stine:)

    SvarSlet
  5. Den ser spændende ud - måske man kan nå at få den på ønskesedlen...

    SvarSlet
  6. Den røg fluks ind på ønskelisten :-)

    SvarSlet
  7. Den bog er et musthave for mig. Har 1'eren, og den er rigtig god. Skynder mig at sige til alle jeg kender, at jeg ønsker mig den:)

    SvarSlet
  8. Jeg fik også lige kigget en ekstra gang sidst jeg var i bog og ide, har altid en meter lang ønskeliste til bøger, men det er sjovt nok aldrig bøgerne jeg får i fødselsdags gave el. julegave så i år er de sat øverst på listen, sammen med denne bog, så kan man jo håbe :)

    Kh Sara

    SvarSlet