torsdag den 28. april 2011

For øjeblikket...

... bruger jeg en del af min tid nede i min butik:)
Her slibes, og males, flyttes ind, flyttes rundt, skiftes ledninge i gamle lamper og meget, meget mere. Det hele er lidt stressende og også super spændende. Det, der er hårdest, er, at jeg jo også lige skal arbejde, og lave nogle opgaver færdige, og hente børnene og til afslutning i børnehaven
m.m., samtidig.



For hvis jeg bare kun tulle rundt for mig selv og sætte i stand, var det jo ingen sag at få tingene klar til tiden. Men det skal nok blive godt. Ikke helt færdigt til tiden, men godt:)))







Hvor er jeg glad for at jeg er lidt handy med en skruetrækker, og min søde bror kommer på søndag og skruer kasser op på væggen, jubiiii.....



Nu smutter jeg, jeg skal ned i trælasthandlen og hente pladen til min disk og nogle hylder.


Vi ses:))

12 kommentarer:

  1. Ja, nogle gange kunne man godt bruge lidt flere timer i døgnet :)

    SvarSlet
  2. Blir sikkert kjempefint i din butikk. Godt du tar malekosten fatt selv også:)

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er det spændende:) Hvor ligger butikken henne?

    SvarSlet
  4. Det er spændende at følge, glæder mig til at se din butik.

    SvarSlet
  5. Hej Stine

    uha du har travlt, men jeg ved du når det.
    glæder mig til at se di fine butik, send en sms når du åbner.
    knuzz winnie

    SvarSlet
  6. Det lyder som en travl tid, men sikke nogle spændende projekter! Håber din butik kommer godt fra start og er alt arbejdet værd.

    SvarSlet
  7. Hej mor håber det kommer til at gå godt i din nye butik
    Knus og kram Selma

    SvarSlet
  8. Åh hvor er det bare spændende :0) God arbejdslyst ;0)- og ja, nogen gange kunne man godt bare bruge lidt flere timer i døgnet..
    KH.

    SvarSlet
  9. Det lyder spændende Stine...Held og lykke med det hele...

    SvarSlet
  10. Ja, hvor er det altså bare spændende. Ønsker dig også held og lykke med det :-)

    SvarSlet
  11. Ja, vi ses... Det bliver så spændende at se.

    SvarSlet