lørdag den 9. april 2011

Godmorgen-strik


Her morgenhygges på matriklen.

Knægten og jeg har været tidlig oppe.

Jeg på grund af alder:) og for meget arbejde!

Folke på grund af, at han glæder sig afsindigt til dagen i morgen, hvor han fylder hele 6 år.

Utroligt, men lille dreng.

Han kan næsten ikke vente med at skulle dele flødeboller ud til fodboldtræningen og tage imod sine gæster til eftermiddags-fødselsdags-kage-kage-kage-boller-og-kaffe-bord. Så nu ligger han her, i sofaen ved siden af mig og ser "Vinden i Piletræet" og nyder livet:))))

Jeg sidder på min faste strikke-plads og arbejder med det lækreste garn fra Wilfert´s.

1 tråd af fantastisk silke garn (Seta Natural) og 1 tråd tynd kidmohair (Venezia).

Det skal blive til en sommer florlet kort trøje/jakke. En bestilling fra Hendes Verden. Jeg skal nok give et hint, når den kommer i bladet til sommer:)))

God lørdag, Stine.

5 kommentarer:

  1. godmorgen Stine og Folke

    Alder ?!"///& hmm.....
    Arbejde.... er det den super lækre sag du sidder med .....
    Folke... kan godt forstå han glæder sig...
    dejlig morgen hygge....
    på en solskinslørdag.... jeg er på vej i haven...
    kram♥ og go lørdag og go fødselsdag til jer

    SvarSlet
  2. Godmorgen til I to. Lækker blød candyfloss-strik du har gang i, den glæder jeg mig til at se. Et forskuds-tillykke til Folke :)

    SvarSlet
  3. Godmorgen til jer 2 morgenfriske.

    Ja Marianne, jeg har observeret at jeg vågner tidligere og tidligere. Om 10 år kan det slet ikke betale sig for mig at gå i seng, før jeg vågner igen;))

    God dag, Stine:)

    SvarSlet
  4. Et nydelig garn i en nydelig farge. Slikt er det deilig å arbeide med. Lykke til med bursdagen og bursdagsbarnet. Gratulerer:-)

    SvarSlet
  5. Så nydelige garn du strikker med nå. Blir sikkert et deilig sommerplagg:)

    SvarSlet