tirsdag den 12. juli 2011

Hækle-workshops


Som noget helt nyt vil jeg udbyde en række hækle- og strikkekurser. Så mens sommeren for alvor er over os, kommer her det første tilbud af flere, rettet til alle hækle-og cykelentusiaster

Hækl dit eget streetart-cykelstyrs-pynt-workshop

Her på workshoppen vil jeg lære dig at hækle forskellige blomster, blade og kugler og give dig inspiration til hvad de forskellige dele kan bruges til.


Forudsætninger: at du har prøvet at hækle før og kender en km, lm, fm, stgm.... og ellers kan jeg lære dig det :))

Materialer: Tag dine garnrester med, gerne acrylgarner til cykelstyrs-pynten (de holder bedre i regnen) og andre kvaliteter hvis du ønsker at hækle flere forskellige blomster. Og tilhørende hæklenåle.
På stedet vil der være en del garn til fri afbenyttelse, også de neonfarvede;)

Sted: Rolighedsvej 22, Frederiksberg/Kbh, i butik Værelse med Udsigt.

Underviser: Håndarbejdslærer Stine Hoelgaard Johansen

Pris: 350 kr, som også inkluderer kaffe/te og hjemmebag, mums;))

Tidspunkt:

Lørdag d. 27 august kl. 10:00 - 13:00


Tilmelding: skal ske på min mail stihj@sol.dk.
Jeg har plads til max. 6 deltagere af gangen og en workshop gennemføres ved minimum 3 deltagere.
Håber at se dig:))


8 kommentarer:

  1. Bare jeg havde boet noget tættere på - der er lige langt nok fra Nordjylland :-)
    Flotte modeller, du har lavet til Hendes Verden - jeg er selv en af dem, der skal i meget store størrelser og det er ikke så tit, der dukker smarte opskrifter op til os.

    SvarSlet
  2. Årh det gad jeg godt, min cykel trænger i den grad til pimpning! Ærgerligt der er så langt til Frederiksberg..
    Kh Louise

    SvarSlet
  3. Lyder herligt! Jeg vil sprede budskabet :-)

    Kh Sidsel

    SvarSlet
  4. Nøj hvor er det en god idé. Jeg vil gerne lære at hækle. Desværre kan jeg ikke de dage. hviss du laver noget her i sommerferien, så er jeg på :-)
    Kh. Viola

    SvarSlet
  5. Hej Viola

    Hækle skal du da lærer. Jeg kan bare ikke hjælpe dig i ferien, men jeg sætter flere kurser op til sensommeren og efteråret.
    Så må vi håbe at et af dem kan passe dig:))

    Stine

    SvarSlet
  6. Kære Stine :) vil lige ligge en lille kærlig reminder på mit cykelbetræk :) jeg kender det ALT for godt med mange to-dos, men ville lige skrive, i så fald at du helt har svedt det bort! De kærligste hilsner Christina

    SvarSlet
  7. Hej Christina /krudtuglens mor

    Du er absolut ikke glemt, og jeg kan oplyse dig at det turkise garn skal med i tasken på weekendens tur i sommerhus, så mon ikke jeg kan sende dit fine cykelstyrs betræk i næste uge.
    Gider du at skrive din adresse en gang til på min mail stih@sol.dk

    Tak, Stine:)

    SvarSlet
  8. Åh hvor ville jeg gerne med... Har du ikke en tvilling eller ekstra udgave af dig selv, der ku komme og gøre det samme i Randers eller Århus..!! Men et kanon godt tilbud ellers.. KH Iben

    SvarSlet