søndag den 20. november 2011

Få gratis opskrift på min strikkede julestrømpe...


... her!:))


6 kommentarer:

  1. Jeg var den heldige vinder af HomeMade hos KarenMarie. Den kom med posten igår!
    - og holdda op en helt fantastisk bog.
    Jeg har absolut ikke tid til at gå på arbejde for fra nu af skal alle julegaverne være hjemmelavet!
    TAK
    Line

    SvarSlet
  2. Hej Line

    Tak for din søde kommentar, jeg er glad for at bogen kan inspirerer og du har glæde af den

    Stine:)

    SvarSlet
  3. Hej søde Stine. NU må jeg altså få lært at strikke....skal lige ha' lært at lave juledekorationer først, men mon ikke december måned byder på mulighed for at min mor kan lære mig at strikke? Du har jo lokket mig i fordærv ;D sammen med skønne Trine Bertelsen.

    SvarSlet
  4. Ja Lene det er noget værre noget;))
    Har lige mailet med Trine. Hun har nemlig sendt noget af hendes nye lækre super wash uldgarn Yaku i de skønneste farver. Virkelig lækkert.

    Pøj, pøj med jule-strikke-timerne

    Stine:)

    SvarSlet
  5. de er da mega søde ! - men jeg må nok hellere købe mine julestrømper men hvor dine fine !

    SvarSlet
  6. Selvom indlægget er nogle år gammel, så må jeg rose dig for dine opskrifter. Ikke mindst dine julestrømper. Havde tænkt på at besøge julemands-kostumer.dk for at købe julestrømperne, men nu inspirerede du mig til at lave mine egne:-) Tak for dit flotte arbejde Stine.

    SvarSlet