onsdag den 18. januar 2012

Det er fantastisk at vide...

 ... at hjælpen er lige derud. 
Tak for alle jeres tilbagemeldinger, tips, links m.m. på en hæklet retvinklet trekant
Jeg fandt aldrig helt den jeg søgte, men har fået masser af inspiration til hvor jeg kan lede videre og hvordan jeg ellers kan arbejde med min helt egen trekant. Det er ikke sådan, når man har en bestemt ting i hovedet;)
 I går henviste Tich Tach til denne side
http://promotions.drgnetwork.com/newsletters/talkingcrochet/pages/TCNL2806_patt.html, hvor der var opskrift på 2 hæklede trekanter. Og tak for det. Den opskrift kan jeg bruge til noget andet arbejde:))
Så her til morgen har jeg arbejdet med den ene af opskrifterne, hvor der startes i det ene hjørne af trekanten
Til hækleriet har jeg brugt Paris fra Garnstudio
Det skal nok blive godt
Sjovt er det i hvert fald

Endnu engang tak for hjælpen, og god dag, Stine:)





3 kommentarer:

  1. Nice crocheting, nice colors! J.

    SvarSlet
  2. Spændende hvad det ender med med de trekanter :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at du kunne bruge linket :-)

    KH tina

    SvarSlet