tirsdag den 1. maj 2012

De fleste af jer...


... gættede selvfølgelig rigtig:)

Jeg brugte dagen i går på at hækle bunde og toppe til Cup Cakes.
For sagen er den af Karen Marie og jeg skal afholde en
Lørdag d. 5. maj

Gentofte Bibliotek
kl. 11 til 14
Kom og vær med, det er gratis!!
Og for børn i alle aldre;)

Du og dine børn kan samle og pynte de Cup Cakes, 
jeg har hæklet på forhånd.
Jeg har masser af filt, kugler, perler, pailletter m.m. med,
som I kan pynte kagerne med.
Har du selv lyst til at prøve kræfter med hele processen, 
er der også garn og hæklenåle.
Hos Karen Marie kan du kan male og pyntes færdige papmaché Cup Cakes med alskens lækre dimser og dutter.

 Jeg håber at vi ses:))
... og hvis I selv kan komme, gider I så at sige det videre;) .... tak!

15 kommentarer:

  1. Kunne være sjovt at kigge forbi.. Men lige der er jeg helt nede i den anden ende af landet.... Nærmere bestemt på Lolland, på danse weekend.,.

    Men rigtig god fornøjelse til Jer

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine:-) God fornøjelse med workshoppen:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte. Og god ide med filtkuglerne som pynt! :-)

    SvarSlet
  4. Kjempefin cupcake! Lykke til med workshoppen! Skulle gjerne vært med, men det blir for langt å reise for meg!:-)

    SvarSlet
  5. Sikken god idé- cupcakes kan trække mange piger til- både store (mig selv) og små piger. Tror du der er nok hæklede cupcakes dér? Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg ikke;)
      Men håber også at nogen voksne selv vil prøve kræfter med garn og opskrift.
      Og så er der noget med honoraret (min løn), Gentofte bibliotek og jeg har aftalt hvor mange jeg skulle have færdig på forhånd.

      Knus Stine:)

      Slet
  6. sikke dog et stort og flot arbejde, Stine. Er spændt på at høre hvor mange det bliver til inden arrangementet.

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine- og sikke et arrangement i har fået stablet på benene! ;)

    SvarSlet
  8. flot og kreativt arbejde. Wauv jeg vidste ikke at man kunne lave cup cakes så let, må igang selv for der er lige en bro i mellem dine flotte cup cakes og mig :s æv bæv kunne ellers have været hyggeligt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte. En stor skam at jeg ikke lige skal til gentofte.

    SvarSlet
  10. Herlige cupcakes :)
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare en super god idé,hvem der bare var barn og boede i Gentofte,jeg må nøjes med at være en voksen jyde :),og kun lidt misundelig-smiler

    SvarSlet
  12. Så fint, Stine!
    Får helt lyst til at komme til Gentofte for at hækle kager med dig på lørdag:)
    Hvis ikke det lige passer ind i familiens program, håber jeg at du og Karen Marie får en rigtig dejlig dag.
    Kh Puk

    SvarSlet
  13. Hold da op - du er da gået helt amok :o)

    SvarSlet