mandag den 6. august 2012

Her til formiddag ....


... har jeg været på indkøb hos Petit Beateau, og set på deres forår- og sommerkollektion 2013.
Det er altid et arbejde jeg ser frem til, og som jeg har haft fornøjelsen af de sidste 12 år for Boutique Nicka (Frederiksberg/Kbh.). Jeg er vild med at kigge på alle de skønne baby- og børnemodeller i fine striber og skønne blomster i klassisk snit og den allerbedste kvalitet. Jeg er "afhængig" af deres nattøj og undertøj til ungerne. Og body'erne da de var helt små.
Super pasform og en metervarer, som holder vask, efter vask, efter vask.... og, som også kan bruges til barn nr. 2 og 3;))

Torsdag går det løs i Bellacentret (Ciff Kids) og Tap 1. Ud og suge til sig af nye tendenser og farver. 
Iiiiihhh.... hvor jeg glæder mig:))


    Klassisk strib i neon fra Petit Beateau

1 kommentar:

  1. Spændende! Kan godt forstå du nyder det arbejde :-) Vi har også haft en del PB-tøj - og som du skriver, det er kvalitet!
    God fornøjelse!

    SvarSlet