tirsdag den 4. december 2012

Kære alle I skønne blogdamer...

... tak for alle jeres lykønskninger og dejlige kommentarer.
Nu har jeg jo presset jer til at give mig en fødselsdagshilsen, for at I kunne deltage i denne give away. Men det varmer mig også helt ind i hjertet, at I er der til hverdag, kigger med, måske lægger en kommentar, skriver, hvis jeg beder om hjælp, tak for det:)) 

 Hos random har jeg udtrykket 
nr. 11
Stort tillykke med blogfødselsdagen :D
Det skal da næsten fejres med lidt champagne!

nr. 22

<3 away="away" dag="dag" din="din" dselsdagen="dselsdagen" f="f" for="for" gerne="gerne" give="give" god="god" i="i" lege="lege" lig="lig" lykke="lykke" med="med" meget="meget" nt="nt" og="og" p="p" sk="sk" tak="tak" til="til" vejr="vejr" vil="vil">

nr. 124

Tillykke tillykke, altid dejligt med fødselsdag. Jeg vil gerne være med.

De 2 første udtrukne har vundet garn-kit.
Jeg laver det om til, at I selv kan vælge om det skal være en voksen- eller barnemodel, 
grå eller mørkeblå.
I skal bare skrive til mig, hvad I helst vil have:)
(Se evt. ind i Stine's Varehus, for mulighederne)
Pernille har vundet neonbånd.

Vil de heldige være søde at kontakte mig på stihj@sol.dk,
og skrive jeres adresser.
Endnu engang tillykke:))








7 kommentarer:

  1. Jamen et stort tillykke fra mig, både til vinderne og især til dig :o)

    SvarSlet
  2. Tillykke til alle vinderne - og endnu engang til dig og bloggen ; )
    Kh. Liv

    SvarSlet
  3. Heldige vindere! Og endnu engang stort tillykke til dig, Stine.

    Hilsen
    Karen

    Ps. Har gang i en give away hos mig!

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderne og endnu engang til en også skøn blogdame. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Jubi, jeg har vundet. Sender straks mail! Kh Charlotte

    SvarSlet
  6. Congratulations on your Blog Birthday! Thank you for your colourful and inspiring postings! 'looking forward to more :)

    SvarSlet