onsdag den 30. januar 2013

Travlt program og spændende dage:)



 Der er travlhed her på "kontoret" disse dage.
Jeg er ved at lægge sidste hånd på 
de 4 sæt dukke- og bamsetøj til Hendes Verden.
Tøjet skal sendes i dag, så jeg kan hellige mig forberedelsen til 
mit strikkekursus på søndag. 
Der har været lidt problemer med min shop
men nu er den oppe og køre igen,
så hvis du står og har 3 timer til rådighed søndag, 
og har lyst til at lære at 
strikke snoninger og hulmønstre efter diagrammer
så kig ind her og meld dig til.

De kommende 2 dage skal jeg på messer.
 I morgen, starter modeugen, 
så der skal jeg i Bella Centret og se på børnemode:)

Fredag skal jeg ud og blogge fra 
som afholdes for første
gang i Rødovrehallen denne weekend.
Så alt i alt, 
bare 3 fede dage, 
med masser af mode, håndarbejde og dejlige mennesker,
ikke så mærkeligt at jeg glæder mig vel?;))

9 kommentarer:

  1. er da på ingen måde misundelig ;D
    Ønsker dig nogle skønne dage og heldige dem, der kommer til at nyde godt af dit selskab

    SvarSlet
  2. Det bliver da helt sikkert nogle fede dage :o)
    Jeg håber at nå forbi Rødovre lørdag. Det er med at udnytte det, når det sker på Sjælland.

    Rigtig god fornøjelse med det hele.
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. God fornøjelse med de skønne travle dage. Kommer først i Rødovrehallen om søndagen, ville ellers gerne have hilst på dig :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder som nogle travle med dejlige dage.
    Håber at vi mødes i Rødovrehallen. Det kunne da være hyggeligt ;o)
    Rigtig god fornøjelse med det hele.
    kh. Hanne

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig spændende :)

    God aften.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  6. Rigtig god fornøjelse med kreativ messe og ikke mindst med workshoppen på søndag.

    Kh. lis

    SvarSlet
  7. Så ses vi jo nok et af stederne :-)

    SvarSlet