mandag den 9. september 2013

Det starter som regel med en skitse,....



.... når jeg skal designe en ny model.
De fleste gange, 
er der udstukket nogle retninger for den ønskede model.
Det kan være at jeg har fået at vide, at det skal være en drenge model i str. 4 - 10 år,
en dame model eller en model som skal strikkes i en bestemt kvalitet garn.
Her kan du se en af de modeller,
 som jeg har designet for BC garn til efterårs- og vintersæsonnen.
Skitsen er blevet til den grønne model, 
som du kan se øverst til venstre. 
De 3 andre børne- og babymodeller ved siden af, er også mine,
ja og det er 3 af dem i rækken nedenunder forresten også;)

Har du selv lyst til selv at prøve kræfter med at designe, beregne/graduere og skrive din egen opskrift
til dit eget design,
så har jeg en workshop i efteråret. 
Klik ind her og læs mere.

1 kommentar:

  1. Åh, Stine det kunne være så spændende men tiden er vist ikke til det pt. Der ligger alt for meget stof som der skal sys af (måske du har lyst til at deltage i min give away - kunne bruges til dit strikketøj).
    God mandag
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet