lørdag den 14. september 2013

Stilleben....



... bestående af porcelæns "Adventskrans" 
Four Elements
fra Thora Finsdottir,
er den ikke fantastisk?
Jeg er vild med den, simpelthen,
er skøn at have stående fremme hele året:))
Den fås også i grå,
tjek flere billeder her.
I forgrunden en koral m.m. fra Malaysia, 
ligeledes sommerfuglebillede fra Malaysia,
lille kvadratisk billede fra Berlin,
lille hus skåret af finer fra Designskolens Julemarked.
Er det smukt og stilfuldt??... det ved jeg ikke,
men for mig er det mit liv, med oplevelser og kære minder.
I like:))

5 kommentarer:

  1. Dejligt og stemningsfyldt. Vild flot lysestage - elegant med kant, det kan jeg godt li.
    God aften
    Karen

    SvarSlet
  2. Dejligt personligt og det gør det smukt.
    Jeg kan fortælle dig at Thora holder kursuser her i okt. Og nov. Hvis du skulle have lyst? Jeg skal hilse og sige at det er fantastisk at være på kursus hos hende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Suk ja, det kunne være helt fantastisk med et kursus hos Thora,
      det passer bare så dårligt i min kalender.
      Jeg har nemlig fået flere sms og mails fra hende om kurserne, vi ses nemlig privat;)

      Slet
  3. Den står også på min ønskeseddel :)

    SvarSlet