fredag den 17. januar 2014

Strik bluser i flere farver


 Disse 2 modeller har jeg i Hendes Verden på mandag (uge 2).
Kendetegnede ved begge modeller er,
 at de er strikket i flere farver, 
ryg i en farve, forstykke i en anden og
ærmerne i en helt tredje. 
Begge bluser har også et lille raglan og et bærestykke. 
Ryg og forstykker er strikket ens på begge, og man kan vende dem som man lyster.
Den 1. er strikke i Super Soft og Alpakka fra Garngaragen og
den 2. er strikket i en tyk bomuld, Big Cotton fra Gepard.
(og er ikke Lene Holme Samsøe's design for Permin, som er står i bladet)





7 kommentarer:

  1. Hvor er det da bare nogle super skønne modeller ! flotte !

    SvarSlet
  2. Dem kan jeg rigtig rigtig godt li' ❤️
    Go weekend til jer

    SvarSlet
  3. piiiiift du er da en lækker sag i sådan lækker strik.....og hvor er det fedt garn fra Dorthe :)

    SvarSlet
  4. Neeeej, hvor er de fede begge to. Jeg har meldt mig til strik for begyndere hos dig og glæder mig som et lille barn! Regner med at jeg så kan strikke sådan een her om en 10 års tid :-D Kh Pernille

    SvarSlet
  5. Det er da 2 skønne trøjer du har bedrevet!

    SvarSlet