torsdag den 13. februar 2014

Der er blevet valgt farver ....


... til Folkes vest.
Jeg har lagt farver op, tages farver væk, byttet om, lagt op igen...
Folkes vest skal nemlig strikkes op igen, 
men denne gang af min ene dygtige strikkedame, Vivi.
Sidst sad jeg og strikkede ud af hovedet af rester fra hylderne, nu
har Vivi fået en opskrift og Hjertegarn har leveret garnet, en super lækker og himmelsk blød kvalitet, Vidal Alpaka.

Jeg er nemlig så småt startet på min egen 
bog/hæfte med børnestrik til piger og drenge....
... så nu er det sagt i al offentlighed, 
så nu må jeg se at komme i gang for alvor;-)

7 kommentarer:

  1. Jeg er vild med den vest, - en herlig blanding af klassisk og spræl.

    SvarSlet
  2. Det er altid godt at sige sine beslutninger højt. Så bliver de pludselig mere virkelige frem for rene drømme.
    Go' beslutning du har taget: pøj, pøj med bogen/hæftet :-)

    SvarSlet
  3. Spændende ! :o). Pøj pøj med projektet

    SvarSlet
  4. Det lyder spændende med dit nye hæfte - pøj, pøj med projektet :-)

    SvarSlet