søndag den 7. september 2014

Vævestrik - Strik Bornholm


Min første workshop i Vævestrik holdt jeg på 
Strik Bornholm i fredags, 
og jeg var meget tilfreds med de 19 flittige deltagers 
indsats og resultaterne.
Spændende for mig var det at se alle de skønne farvekombinationer
 og hvor forskellige det samme mønster kom ud i de forskellige sammensætninger.
På det øverste billede, 
kan man også rigtig fornemme det tekstile udtryk man
kan få frem med vævestrik og en enkelt farve.
Det fantastiske ved at undervise, er selvfølgelig at videregive sin egen viden og erfaring,
men også at suge til sig af al den inspiration deltagerne 
giver en igen. Den måde de forstår materialet, den måde de sætter farver sammen på, variationerne m.m..... så tak for det :-)
Her kl. 13 i dag, skal jeg undervise et nyt hold i vævestrik.
Har du selv fået lyst så afholder jeg også workshops i vævestrik på Fanø Strikkefestival, 
og mon ikke vi også skal snuse lidt til det på mit FOF hold for let øvede i København ( se her på siden i højre sidebar under workshop)
 










4 kommentarer:

  1. Der er bare så mange spændende muligheder med vævestrik .. og flotte prøver der er blevet lavet :o)

    SvarSlet
  2. Fantastisk variation over de samme opgaver... Jeg skal desværre ikke til Fanø... Ønsker god tur til den smukke ø.

    SvarSlet
  3. Hvor er det da fint med de mange prøver.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det godt ud - kan jeg få undervisning her på Fyn, tror du? Er netop startet på at strikke igen og vil gerne lære nye teknikker:-)

    SvarSlet