tirsdag den 13. februar 2018

Workshop i Tunsisk hækling.....


... hos Tante Grøn i København/Frederiksberg.

Vil du gerne lære den spændende teknik, tunesisk hækling, som er en blanding mellem strik og hækling, hvor man hakker på en lang hæklenål, så har du mulighed for at prøve basis-maskerne af
Torsdag d. 8. marts
Kl. 16:30 til 19:30 
hos Tante Grøn på Nylandsvej 4/Frederiksberg

Du vil lære at slå op, hækle ret, skifte farver, hækle striber, tage ind og ud, hækle vende-rækker, hækle vrang, rib og perlehækling, og hækle bobler.

Underviser er mig :)
Stine Hoelgaard Johansen, som i 2017 udgave
Tunesisk hækling til de mindste 

Jeg har flere af mine designs med, både fra min bog, men også modeller jeg har haft med i Hendes Verden. 

Du kan melde dig til ved at købe din billet i





Ingen kommentarer:

Send en kommentar